Klasy i Profesje
W World of Heores mamy takie profesje jak kleryk, wojownik, łucznik…. itd. itd. tak zaczynają się zwykle opisy podobnych gier. Już na etapie planowania i projektowania gry chcieliśmy zerwać z tą konwencją i dać Wam maksymalną swobodę w podjętych decyzjach rozwoju Waszych bohaterów.
Dlatego też w World of Heroes nie będziecie zmuszeni do podjęcia decyzji co do kierunku rozwoju swojej postaci na etapie jej tworzenia.
Poza wyborem płci, nazwy postaci oraz kwestiami wizualnymi nie będziecie musieli wybierać klasy, której tak naprawdę na etapie tworzenia nie mielibyście możliwości poznania, a krótki opis jak to ma zazwyczaj miejsce w wielu innych produkcjach, niewiele mówiący o rozgrywce raczej by w tym nie pomógł.
W World of Heroes po prostu rozpoczynasz swoją przygodę i w miarę rozwijania swojego bohatera uczysz się umiejętności, których użycie ograniczone jest do typu broni, którą władasz, np. jeśli posiadasz miecz nie będziesz mógł używać umiejętności zarezerwowanych dla łuku, kto widział miecz strzelający strzałami… ? Również w odwrotnej sytuacji, ciężko wyobrazić sobie wykonanie cięcia, czy pchnięcia przebijającego zbroję płytową przy pomocy łuku.
To wszystko sprawia, że na każdym etapie rozgrywki będziecie mogli zmienić tryb prowadzenia Waszego bohatera i jego rozgrywki np. z trybu walki kontaktowej mieczem na tryb walki na odległość łukiem lub w ogóle z trybu walki na tryb wsparcia używając magicznych broni leczących, dzięki czemu będziesz mógł wspierać swoich towaryszy.
To jednak nie koniec nieszablonowych elementów, które dla Was przygotowaliśmy. Otóż możliwe będzie zbudowanie naszego bohatera nie tylko ukierunkowanego na walkę danym, jednym typem broni, ale możliwe będzie łączenie umiejętności zarówno dla broni jak i dla zbroi np. zamiast maga bitewnego, który walczy przy użyciu potężnych czarów na odległość, nosząc jednocześnie zbroję płócienna, która nie posiada zbyt dużej odporności na ataki fizyczne, możliwe będzie zastąpienie np. zbroi płóciennej w całości lub jedynie kilku jej elementów, odpowiednikami zbroi płytowej. W efekcie znacząco zostaną podniesione parametry obronne takiego bohatera przy jednoczesnym zmniejszeniu posiadanej ilości many czy siły magicznych ataków, ale z kolei pozwoli na przyjęcie większej ilości ataków.
Będziemy zachęcać Was do budowania takich nietypowych kombinacji i sprawdzania, który model będzie dla Was najbardziej odpowiedni.
Kuźnia
Kuźnia, czyli wytwarzanie przedmiotów w World Of Heroes. Do dyspozycji mamy kilka rzemiosł, między innymi: Kowalnictwo - daje możliwość przetapiania różnego rodzaju rudy, metali, służy do wytwarzania ciężkich zbroi płytowych oraz mieczy Obróbka Drewna -...
Atrybuty
Bohater posiadać będzie wiele atrybutów, wśród, których można wyróżnić: - Siłę - Inteligencję - Celność - Żywotność - Manę - Siłę woli - Potencjał - Prędkość ruchu - Prędkość ataku - Odporność na obrażenia kłute - Odporność na obrażenia cięte - Odporność na...
Ogólne
World of Heroes to gra MMORPG skupiająca graczy żądnych przeżycia przygody wraz z innymi graczami, połączonymi ze sobą wspólnym wątkiem heroicznego ratowania świata, zagrożonego straszliwym kataklizmem. Z najbardziej odległych otchłani budzą się do życia...