Aktualizacja 0.7.6.0
Najważniejsze nowe funkcje
- Dodano opcję dla umiejętności, aby rzucić ją na grupę (dostępne tylko dla umiejętności przyjaznych efektów).
- Dodano doświadczenie dla umiejętności bojowych.
- Dodano opcję unikalnych przedmiotów, by tylko jeden mógł być założony.
- Dodano doświadczenie na podstawie moba zamiast na typ / jakość moba.
- Dodano zdobywanie doświadczenia podczas zbierania surowców.
Zmiany w istniejących funkcjach
- Bank: Usunięto widok waluty z okna banku.
Poprawki
- Walka: Naprawiono błąd polegający na tym, że mob oznaczony przez gracza dawał doświadczenie i łupy tylko graczowi, który go oznaczył, mimo, że mob był resetowany do swojego punktu odrodzenia.
- Efekty skoordynowane: Naprawiono problem z efektami skoordynowanymi, które nie były poprawnie odtwarzane na obiektach interaktywnych.
- Kuźnia: Naprawiono błąd, jeśli tworzenie przedmiotów w kuźni nie powiodło się, nie było zatrzymywane, ale kontynuowane, aż się powiodło.
- Kuźnia: Naprawiono problem z ładowaniem okna kuźni podczas tworzenia przedmiotu.
- Kuźnia: Naprawiono problem z wytwarzaniem, gdy podczas tworzenia gracz mógł wysyłać, sprzedawać lub wymieniać materiały wymagane do wytwarzania, a proces tworzenia nie został przerwany.
- Efekty: Naprawiono problem z uśpieniem, w wyniku którego po zakończeniu efektu, mob był teleportowany do gracza, jeśli odległość była duża.
- Efekty: Naprawiono problem z uśpieniem, który powodował, że jeśli mob przemieszczał się po zdefiniowanej ścieżce patrolowania i został na niego nałożony efekt uśpienia, mob nadal poruszał się do następnego punktu patrolowego.
- Efekty: Stały transfer życia dla efektów zadających obrażenia.
- Efekty: Naprawiono obliczenia pulsu dla obrażeń w czasie i leczenia w czasie (odstęp czasu między pulsami był obliczany nieprawidłowo).
- Efekty: Naprawiono problem, jeśli uśpienie lub ogłuszenie występowało podczas wylogowywania się graczy, a po zalogowaniu pozostawali w stanie obezwładnienia.
- Efekty: Naprawiono błąd, gdy cel był ogłuszony i uśpiony, a inny efekt, taki jak obrażenia, nie tylko budził cel ze snu, ale także usuwał efekt ogłuszenia.
- Przedmioty: Naprawiono błąd, w wyniku którego amunicja nie była usuwana z panelu postaci gracza, gdy była używana.
- Przedmioty: Naprawiono zawieszanie się serwera przy użyciu ostatniej sztuki amunicji.
- Przedmioty: Naprawiono problem z tooltipami dla broni głównej i drugorzędnej.
- Przedmioty: Naprawiono wytrzymałość, która nie była poprawnie zapisywana.
- Przedmioty: Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się broni w drugiej i głównej ręce, gdy co najmniej jeden przedmiot z definicją zestawu znajdował się w ekwipunku lub w plecaku, a gracz próbował założyć broń dwuręczną.
- Przedmioty: Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wyposażyć amunicji w broń ręczną.
- Przedmioty: Naprawiono problem polegający na tym, że ulepszone przedmioty nie były poprawnie porównywane w opisie.
- Kupcy: Naprawiono błąd, w wyniku którego przedmiot mógł zostać dodany do maila, sprzedany u kupca i wysłany pomyślnie.
- Kupcy: Naprawiono błąd, w wyniku którego przedmiot mógł zostać sprzedany u handlarza po cenie ujemnej.
- Umiejętności: Naprawiono automatyczne uczenie się jednej umiejętności na podstawie innej.
- Umiejętności: Naprawiono uczenie się umiejętności na podstawie punktów na poziom gracza.
- Umiejętności: Usunięto problem polegający na tym, że efekt umiejętności uczenia się nie był odpowiednio odświeżany, jeśli był używany przez obiekt interaktywny.
- Umiejętności: Naprawiono błąd, w wyniku którego koszt umiejętności nie był odpowiednio uwzględniany.
- Umiejętności: Naprawiono obliczenia dla klasy umiejętności i przeciwnych kosztów klas, gdy umiejętność została wyuczona przez dodanie punktów.
- Interfejs użytkownika: Naprawiono problem polegający na tym, że efekt na celu nie był usuwany w interfejsie użytkownika, jeśli efekt nie miał licznika czasu.
- Interfejs użytkownika: Naprawiono błąd, w wyniku którego okno handlu było puste, gdy gracz został odłączony od serwera i ponownie połączony.
- Interfejs użytkownika: W okienku umiejętności, w którym punkt może być przypisany do poziomu umiejętności, nie był on prawidłowo przedstawiony.
- Interfejs użytkownika: Usunięto problem polegający na tym, że miejsca na przedmioty działały nieprawidłowo, jeśli liczba miejsc w interfejsie była taka sama, jak liczba miejsc wysłanych przez serwer.
- Interfejs użytkownika: Naprawiono problem polegający na tym, że ikony nakładały się na siebie, jeśli przedmioty zostały upuszczone jeden na drugi.
- Interfejs użytkownika: Naprawiono błąd polegający na tym, że wymagany poziom w opisie przedmiotu był pokolorowany na czerwono, dopóki gracz nie osiągnął poziomu o jeden wyższy niż wymagany.
Zaimplementowano wiele innych drobnych poprawek i zmian
Aktualizacja 0.9.0.0
Najważniejsze nowe funkcje Dodano możliwość zapraszania innych graczy do prywatnych instancji. Teraz będziecie mogli się podzielić waszymi osiągnięciami ze swoimi przyjaciółmi. Dodano dynamiczne wyszukiwanie ścieżki dla mobów co oznacza, że będą one uwzględniały...
Aktualizacja 0.8.2.0
Najważniejsze nowe funkcje Dodano funkcjonalność sklepów graczy, w których można sprzedawać i kupować przedmioty. Sklep może być postacią gracza lub dedykowanym NPC. Niesprzedane przedmioty po zamknięciu sklepu trafiają do właściciela sklepu na maila w grze. Dodano...
Aktualizacja 0.8.1.0
Najważniejsze nowe funkcje Rozbudowaliśmy system walki, w ramach którego dodane zostały nowe efekty jak: Tarcze, które potrafią odbijać lub absorbować obrażenia. Sprint, który zwiększa prędkość poruszania się gracza. Pociski jak strzały czy czary rzucane przez maga...